Translate

6/25/2014

Legende Mode #1

Hejj! :D
Pošto sam rekla da sa novim rasporedom počinjemo od ponedeljka, napisaću prvi post nove rubrike - Legende Mode.
Za danas sam izabrala Coco Chanel.
Sigurn asma da znate o kome govorim, ali dužnost mi je da napišem. 


Šta znamo o njoj?

puno ime: Gabrielle Bonheur "Coco" Chanel
živela od  19. avgusta 1883 do  10. januara1971
Bila je francuska modna kreatorka koju su modernističke misli, moda inspirisana muškom odećom i traganje za skupom jednostavnošću učinili važnom ličnošću u 20 veku mode. 
Osnivač je jednog od najpoznatijih modnih brendova Chanel koji i danas postoji. Gotovo šest decenija suvereno je vladala pariskom visokom modom.
Njen izuzetan uticaj na modu bio je takav da je ona jedina osoba u polju šivenja imenovana na Time 100: The Most Important People of the Century.

Ona je jedna od mojih najvećih modnih uzora.
Na stardollu:





Kao što znate, ovo je samo mali deo. :) 

I za kraj neke njene čuvene rečenice, ili kako ja volim da ih zovem quotes :D




Offical Chanel Site: http://www.chanel.com/en_GB/

Eto. Coco Chanel je neko ko treba da bude naš uzor u svetu mode i da nas inspiriše. :D

Šta vi mislite o njoj? Da li vam se dopao post?
Kommajte!
  ~Alma

P.S. *DODATO* Pronašla sam njenu lutku na stardollu http://www.stardoll.com/en/user/?id=4357018

No comments:

Post a Comment