Translate

7/03/2014

Novosti vezane za blog + Obaveštenja

Hellou!
Evo me konačno sam se vratila.
Imam neka bitna obaveštenja za vas.
Za početak TERMINI RUBRIKA. Mislim da je to bila dobra ideja, međutim ovog leta biću dosta puta odsutna što mi pravi veliki problem. Tako da će ti termini početi da važe kada se pisanje bude ustalilo. Naravno, obaveštavaću vas kada i koliko neću biti u mogućnosti da pišem. Naravno, blog mora da ostane aktivan.
Molim Beautybomb1Love samo da se aktivira inače ću morati da te uklonim, iako si mi veoma draga :(
Neću praviti takmičenje jer se prošli put završilo loše.
Imam I jedno pitanje za vas. Ovaj blog postoji već duže vreme, međutim ima jako malo komentara, članova... Ja se baš mnogo trudim oko svega, ali vi ništa. Pisanje mi pričinjava radost, ali ako se niko ne obazire na to, onda je bez razloga. Jer ja sam ovaj blog napravila isključivo zbog vas. Da li onda da zatvaram blog? Samo bih volela da mi kažete ako to zaista želite, da se ne mučim i ne trudim više.
Inače, što se mojih mogućnosti tiče stvari stoje ovako;
Pisaću danas i možda sutra. Zatim tamo od ponedeljka pa do kraja nedelje. Onda idem na more i ostajem do kraja meseca. Posle toga pisem jos nedelju ili dve pa idem ponovo na more i ostajem do 25. avgusta. Zatim pišem do početka školske godine. Mogu da pokušam i ceo septembar i oktobar. Međutim ništa tu ne obećavam svašta će se izmeniti. Uglavnom, daću sve od sebe da budem što aktivnija.
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment