Translate

6/25/2014

Rubrike

Hellou!
Pošto imam vremena odlučila sam da više ne pišem rubrike onako s brda s dola xD. 
Napraviću 'termine' za neke, da boljr organizujem blog.
Beautybomb1Love i sve druge bloggerice koje budu dolazile mogu da pišu sve rubrike pored svojih ali i da se drže sledećeg rasporeda. Za njihove rubrike neću praviti raspored *ONE KOJE SU NAPRAVILE*. Martina, ako budeš želela da napraviš termine svojim rubrikama ja ću ih rado napisati. :D


Besplatne Stvari - Kada god izađu
Crazy Twins - Svakog drugog petka
Disney Channel i Stardoll - Kada god izađe nešto novo ili mi padne na pamet.
*Ovo je više kao oznaka*
Gorgeus Suit - jednom mesečno, koji dan izaberem
Greške - *nije moja rubrika*
Hot-or Not? - Jednom nedeljno, uglavnom svakog ponedeljka
Intervjui - Jednom u dve nedelje
Izbor dana - *Uglavnom* Jednom dnevno
LE - *Nije moja rubrika*
Make-upi NCG devojaka - Jednom mesečno
Mane stardolla problemi i pravila - *Više kao oznaka* Kada se dogodi nešto pogodno za ovu rubriku
Natjecanja - Privremeno zatvorena rubrika
Neko ko se zaista razume u... - Privremeno zatvorena (dok mi ne dođe inspiracija)
Nova lutka - Kada god se pojavi
Nova pozadina - *Isto*
Novosti - Kada izađe nešto novo
o stardollu - Kada me neko pita nešto u vezi toga
Obučena kao zvezda - Jednom u tri nedelje, utorkom
Otvorite važno - Kada imam neko važno obaveštenje za vas
Outfiti i modni saveti - Jednom u tri ili četiri dana
Pobjednici - ZATVORENA
pomoć - Kada god mi pošaljete poruku za pomoć ili komentarišete u vezi toga
Rocking...  - Nije moja
savršena trgovina - Jednom mesečno
Showdown - *Nije moja*
Spojleri - Kada izađu novi spojleri
Star Make-up savjeti - ZATVORENA
Styling Hotbuys - *Nije moja* 
Talentovane dollice - Svakog četvrtka u nedelji
U salonu lepote - Svake srede u dve nedelje
Zanimljivi dodaci vašem izgledu - trenutno ZATVORENA
Ze Make-up - *Nije moja rubrika*
Zvezde - Svake subote ili nedelje u tri tjedna
Šta je ovo? - Kada primetimo neku stardoll grešku

Po ovom rasporedu počinjemo da radimo od ponedeljka.

Na kraju, odlučila sam da uvedem novu rubriku u kojoj ću pisati o našim modnim uzorima. Zvaće se 'Legende Mode'. Nju ću pisati uglavnom svakog vikenda.
Uvešćemo natjecanja i nove ankete ako želite. U komentarima mi opišite sve. Naravno to podrazumeva da budete aktivni.

Eto, to je to. Kommajte!
 ~Alma




No comments:

Post a Comment