Translate

7/11/2014

Stari postovi: Styling-Dior! i Styling-Fendi!

Hellou dollice!
Alma je ovde xD. Odlučila sam da objavim starije postove naše bivše bloggerice Beautybomb1Love, jer je pravila divne outfite, ali nije stigla da ih objavi. To su dakle 2 posta. Da nadoknade ono što sam ja propustila.

post #1

Dior je tek izašao, a već sam se bacila na novu modnu avanturu sa istim. Nažalost, kao što sami možete da vidite, postoji jedna haljina za SS-ove, a to me posebno naživciralo, budući da su Tribute-ovi ipak za svakoga. Sreća pa nije nikakvo ograničeno izdanje.
Imam prilično izmiksane osjećaje prema ovoj kolekciji. Postoje komadi koji su stvarno djetinjasti, pretjerani i tome slično, ali postoje show-stopperi.
Ako mi ne vjerujte, uvjerite se sami.


Znam tačno šta mogu iskopati, a to definitivno nije većina haljina.
E sad, postoji jedan komad za kojim ludim, kao i za njihovim suparnicama crne boje, a može se naći samo u katalogu
A crne pantalone ovakvog kroja da ne pominjem. Idu bukvalno uz sve. Od najluđih i najšarenijih outfita koji će smiriti upravo one do biznis outfita kojem će ove pantalone dati tu orijentaciju, svejedno.
Dakle, ide 5 outfita, i to odmah!
Outfit Number 1:
Dior komad korišćen: Dior Couture Black Trousers: 28 sd
Prethodno sam napomenula inače da ove pantalone mogu da idu sa svim i svačim, a ovo je definitivno dokaz. Ovaj full-tribute outfit se sastoji iz vrlo simpatične majce, već pomenutih pantalona, jednostavnih crnih štikli i duo-colore torbe. Ovaj outfit bi vas vjerovatno koštao ruku i nogu tako da osim u ozbiljnom napadu sviđanja, bolje nemojte da pokušavate da kupite ovo. lol
Drugi komadi korišćeni
Gianni Geometric Top-Versace Tribute-21sd
YSL Studs Pumps-Saint Laurent Paris Tribute-26sd
Interlock Fendi Tote-Fendi-60sd (!)
Total: 135sd

Outfit Number 2
Dior komadi korišćeni
Dior Classic Rose Jacket-30sd
Blush Lady Dior L-40sd
Ovaj outfit je malkice prihvatljiviji od drugog (cene su ispod 100(mislim)) lel. Ali, nije ništa manje ljepši od prvog. Ovo već odiše malo više ljetnjom varijantom nego outfit sa crnim pantalonama, koji je izgledao krajnje poslovno i zauzeto. I ovdje sam iskoristila pantalone (da, ozbiljno sam se prebacila u njih u poslednje vrijeme)
Drugi komadi :
Pastel Tube-Killah-12sd
Barely Mint Trousers-Voile-8sd
Minimalist Alexander Heels-Bonjour Bisou-8sd

Outfit Number 3
Dior komad korišćen:  White Rose Embroidered Skirt-38sd
Možda izgleda glupo, ali oko ovoga sam se daleko najviše pomučila. Jako je teško naći neki dobar outfit uz suknju. Moram reći da se ponosim na ovo što sam uradila.

post#2

Fendi nam je izašaooo :D
Izvinjavam se Belli što nisam pisala, budući da sam bila u Italiji. Vratila sam se, sa jačim modnim ukusom iz Milana nego ikad!
Da odmah počnem :D
Dakle, u Fendi, nažalost nema odjeće. Isključivo accesorizi. Zato ću uključiti najmanje 3 accesoriza u  outfitu, kako bih vam što bolje dočarala mogućnosti divne prodavnice.

Kao što rekoh, tačno 3 accesorize-a: cipele, šal, i minđuše. Ovo je neki miks glamuroznosti i krajnje klasike i "everyday". Šal je prosto savršen uz stvari tipa džins, jakna i tako to, ali haljina i minđuše mu daju sasvim novu ulogu i utisak.


No comments:

Post a Comment