Translate

6/01/2014

Styling Hotbuys-May

Pa, već smo zagazili u jun, te će hotbuys-i iz maja već počinju nestajati. U slučaju da ste u nedoumici dali kupiti nešto ili ne, naravno, za to služi ovaj blog, osim za obavještavanje o novostima.
Kako god, odjeća iz hotbuysa jeste skupa, ali može da vrijedi jako i na bazaaru i u ormaru.
Spremila sam vam 2 outfita iz starplaze, kao i 2 koja sam ja napravila lično a služi onima koji imaju malo starije HB-e ili žele naći iste.
Nažalost, ne mogu pisati opise outfita, budući da sam u žurbi, ali vam mogu pokazati cene.
(budući da neke od ovih stvari nisu dostupne, reći ću vam cenu po kojoj sam ih ja dobila)

Outfit 1: 
Classic Hat Pink-Miss Sixty, 5 sd
Balcony Gate Jacket-Tingeling-12sd
Stardesign Tank-Stardesign-5sd
Sequin Scarf Pink- Make Your Mark- 36sc
Scretch Jeans-Bisou-50sc
 Hot Buys Dark Angel Combat Boots-2sd (koštale su u prodavnici 10sd)
Outfit 2: 
Tigress Tee-Original Future-15sd
Hot Buys Waterfall Pants-Fudge-7sd (Mislim da su bile 14)
Peach Stacked Wood Platforms-Special Offer-0sc
Prato in Fiore Shoulder Bag-It girls, 95sc
I sad... one iz prodavnice

Outfit 1:
Ruffle Hem Blouse-Bonjour Bisou-13sd
Hot Buys Formula 1 Skirt-Evil Panda-15sd
MS.TQ Hair-18sd (10+8)
Basic Pumps-Denim & Supply Ralph Lauren-8sd
A lil More Necklace-Nelly-7sd

Outfit 2:
Hot Buys Positano Dress-Rio-18sd
Frosted Silver Skirt-Velvet Orchid-16sd
Lace Up Platforms-Denim And Supply Ralph Lauren-14sd
Roses Crown-Riviera-14sd
Summer Breeze Hair-15sd-Tress Up
Rosegold Bracelet-PPQ-3sd.
E pa sad se vi odlučite šta ćete uzeti a šta ne :D Možda baš ovdje vidite neki novi komad odjeće koji bi vam ljepo stajao izuzev ovih hotbuys-a. 
Happy Hunting! xoxo



No comments:

Post a Comment