Translate

5/31/2014

Rocking... Short hair

2 nastavka u jednom danu.. lol.
Kako god, ovaj se ne radi o naočarama već o ... kratkoj kosi!
Taj modni trend je u stvari jako šik, modno ovješten i kompatibilan, ali ga, kao i naočare za sunce, većina devojaka na stardollu ne koristi. Osim, naravno ako nisu one kričavo obojene, ali pričamo o prirodnom izgledu.
Provalila sam jedno čim sam stavila na sebe kratku kosu: Ide strava sa kaputima. Ovo ispod je bitno da se slaže, ali kaput je obavezan. Kako kaput čini kratku kosu da ljepo izgleda, ona uglavnom služi jesenjem izgledu (na kraju posta ću vam pokazati par njih koje sam ja licno napravila)
Takođe, možda neki od najvećih modela na pisti imaju kratku kosu, ili makar up-do. I oni, bilo to bez kaputa ili sa njim, izgledaju fantastično. Međutim po mom amaterskom ukusu, jedino sa čime mogu da spojim kratku kosu je ... pogodite. :P
Pa idemo.
(Sve kose su iz trgovine Tress Up)
Kosa korišćena-Pixie Cut-9sd
Ovaj look je klasika. Zeleno i rozo s braon su bukvalno prastari modni trendovi, koji međutim nisu nikad izašli i uvjek se široko koriste. Makar u "high-fashion" krugovima malo većeg nivoa (što ne podrazumijeva majice do grudi, šorceve do guze i štikle od 9 metara *cough cough*).
Takođe, ono što me čudi, a to je isto i kod sledećeg outfita, da sam upotrijebila suknju. Rjetko kad uopšte koristim kapute, kamoli sa suknjama. A ustvari izgleda vrlo ljepo. Ponosna sam na ovaj outfit, a bogami i na ova dva ispod.
U slučaju da želite da se sredite, staviću vas na mali scavenger hunt te reći u kojim trgovinama trebate potražiti komade odjeće sa outfita: Rio, Miss Sixty, Killah, Bisou
Kosa korišćena: RiRi Hair-10(11?) SD
Black&Brown. To, i onaj pop of colour o kojem sam pricala ranije, koji je u ovom slucaju mentol zelena. Samo što se, za razliku od prije, VRLO ističe. Mentol zelena, koja ide ali ono kao posebno pravljena za to uz crnu boju. Cipele su klasične čizmice koje iskrena da budem, pored ostatka outfita i ne zaslužuju toliki pomen, ali ono, ipak su dio lol.
Trgovine: Antidote, Miss Sixty, Royalty.


Kosa korišćena: Summer Breeze Hair: 10sd
Ovaj outfit sam zapravo stavila i na Underneath Stardoll i na Facebook govoreći za njega da je "my dream outfit". Ozbiljno, našla sam dobitnu kombinaciju. Kaput je LEGENDARAN. I kosa koja ide uz lice, te sa kaputom, izgleda kao sliveno posebno za to. Biznis pantalone su krajnje očigledne za ovaj outfit, što ne znači da nije prelijepo. Majica mi se iskreno ne dopada, ali kako je pokrivena s kaputom, a i sjenčenje joj je odlično (ne dopada mi se kroj), poslužila je. Zlatna torbica ide perfektno dodajući malo svetlosti u inače taman outfit. Cipelice su ok.
I to bi bilo to dollies :D Uživajte!
*kose*





No comments:

Post a Comment