Translate

8/15/2014

My OOTD

Hellou my pretty dollies!! Alma je sigurno već otišla na more i mene je zadužila da pazim na blog. Možda sad napišem par postova na ovom blogu, pa onda idem da se pozabavim mojim blogom i blogom Stardoll Sisters. No možda vas to gnjavi, pa pređimo na post. Kao što piše u naslovu, pokazaću vam moj OOTD (Outfit of the day). Na ovaj outfit sam, iskreno, najponosnija!! Znači, kad god budem napravila neki lep outfit, objaviću ga na blogu. Nešto sam razmišljala da napravim novu rubriku OOTD, ali to ću pitati Almu kad se vrati sa mora. No dosta brbljanja i evo slike outfita:

 
(Izvinite što se cipele ne vide, ali slikala sam sa kamerom na Stardollu, mrzelo me je da Print screenam)

Outfit se sastoji od:
~Mašna-Oversized bow- Callie's Picks-9 sd (Nije dostupna u Starplazi)
~Ogrlica-Karin Feller Inspired necklace-RIO- 50 sc (Dostupna je u Starplazi)
~Haljina- Versace Inspired Space dress- Callie's Picks- 17 sd (Trenutno je dostupna u Starplazi)
~Suknja- Dizajnirala micaaaTwilight2- Stardesign Fashion-2 sc (Kupila sam je na Starbazaaru)
~Cipele- Ashley high heels- Pretty n' Love- 30 sc (Dostupne su u Starplazi)
Cena: 26 sd i 72 sc

Ovaj outfit, kada bi svi predmeti bili dostupni u Starplazi, mogao bi skoro pa svako da priušti uz malo truda. :) Pošto neki predmeti nisu dostupni u Starplazi, ovo bi moglo da posluži kao primer.

Eto to je to. Kako vam se čini outfit?? Da li biste ga vi priuštili samo kada bi svi predeti bili dostupni?? Komentarišite :)

                                          
(Ne znam stvarno šta nije uredu sa fontom, čim god postavim neku sliku, vrati mi na onaj podrazumevani :( )

No comments:

Post a Comment