Translate

8/29/2014

My MSW looks(outfiti iz novih trgovina)

Hellou!
Kako je dobro vratiti se blogganju! :*
 
U ovom postu sam odlučila da vam pokažem neke moje MSW(koji se, kao što, znate približava) lookove. Naravno, čim sam stigla bacila sam se na posao...
 
 
Kliknite da uvećate(samnjila sam da bi sve stalo :)). Za MSW mora sve biti savršeno zar ne? Bitno je da polako počnete da se pripremate zar ne? Nadam se da će vam ovi outfit dati neke ideje, pošto su za većinu samo za pokazivanje :/..  Neke stvari su mi bile zaključane, pa nisam stavila cenu..
Mislim da ću praviti još outfita za Miss Stardoll World, tako da se pripremite! ;) Ipak, pobeđuju samo najbolji! So, give your best! Remember: It's your time to shine!
 
 
Pa, da li ste uzbuđeni? Spremate li lookove i outfite? Teške odluke su pred vama, tako da je bolje da počnete! #can'twaitforMSW
XoXo,
~Alma
*Više ne koristimo potpis

No comments:

Post a Comment