Translate

8/11/2014

#5 Talking time with Micika- Starplaza ili Starbazaar??

Hellou my pretty dollies! Tek sad vam pišem jer sam se ,,zabavljala'' sa kućnim poslovima. Po mojim proračunima ovo mi je već 6. post od kako sam postala bloggerica. Kako to 6.? Dakle ovo je peti post u mojoj rubrici a još jedan je predstavljanje. Dobro, da vas ne gnjavim više, ioako znam da vas to ne zanima, pređimo na post. Danas ću vam napisati prednosti i mane između Starplaze i Starbazaara. Paaaa krenimo.

                                                Starplaza-prednosti:
~U Starplazi postoji katalog gde možeš namestiti boju i marku, dakle kako ti je potrebno
~U Starplazi ima radnja Callie's Picks gde imaju mnoge stvari koje su otišle na Starbazaar, a tamo se ponekad nađe i koja rare stvarčica
~U Starplazi je širok izbor i dekora i mode i šminke i nakita
                                                      
                                               Mane:
~U zadnje vreme, nove kolekcije su sve ružnije i skuplje
~Kada pretražuješ neku stvar u katalogu, moraš mnogo da vrtiš što ume da bude dosadno

                                             Starbazaar- prednosti

~Tamo možeš pronaći neke stvari koje su nekada bile u Starplazi, ili možeš kupiti neku stvar (bila rare ili ne) po jeftinijoj ceni
~Možeš pronaći neku stvar neke marke za koju nikada nisi čula

                                                      Mane:
~Na Starbazaaru ima i preskupih stvari
~Na Starbazaaru za Stardesign kose nema opcije za biranje boje i cenu

Eeeh eto to je to. Po ceo dan pokušavam da završim ovaj post, ali uvek budem sprečena. Kako vam se čini post?? Da li vi birate Starplazu ili Starbazaar?? Neću moći da menjam boju slova i da ubacim potpis jer baš sam danas imala naporan dan.

                                            LuckyMicika (Milica)

No comments:

Post a Comment