Translate

7/09/2014

NCG Make up

Hellou girls!
Danas ću vam pisati jednu rubriku koja je veoma stara i čak nije ni moja.
Zove se Make-upi NCG devojaka.
Nju nemam naviku često da pišem, ali eto, danas mi je došla inspiracija :)

Današnja Nacional Covergirl(radiću pobednicu svoje zemlje) je Enaa_XD.


Kada posetite njen salon lepote možete videti da nisam imala mnogo izbora a da ne ponavljam ono što je ona već uradila, tako da je moj make-up pomalo 'siromašan'.
Ono što je interesantno je da kada sam skinula svu šminku i dodatke, primetila sam nešto što mnoge lutke, uključujući i moju, nemaju. Ona je vrlo lepa bez šminke. Prema tome, nema potrebe da se mnogo toga dodaje.
Stavila sam drugu SS kosu koja joj savršeno stoji :3.. Tamniji karmin da istakne usne, zeričak maskare i siva senka. Od nakita sam dodala pirsing na usni i kod obrve.

Mislim da ova devojka ima poseban stil koje druge nemaju. Ipak, većina njih bi rekli da je pomalo preterala. Ja lično poštujem njen ukus. Možda nije sve kako bi sama uredila, ali ipak, lepo je videti da se razlikujemo. Jer tako na stardollu činimo jednu celinu. 

Nadam se da vam se dopada. 
Da li želite vas da uredim? :")
Komentarišite! 
~Alma

2 comments: