Translate

7/11/2014

Make-upi NCG devojaka

Hellou!
Eto, ovih dana mi se nešto rade make-upi xD, pa ću ponovo pisati tu rubriku.

1. NCG Srbije


Napravila sam jedan elegantni, letnji mejkap. Kosa je iz StarDesinga. Odlučila sam da izrazim oči, pa sam stavila obe maskare, ajlajner i na početku sivu a pri kraju crnu senku(koju sam malo ublažila belom da bude svetlija). Na usta sam stavila svetlo rozi karmin i sjaj. A minđuše su MSW.

2. NCG Hrvatske


Ovde nisam upotrbila puno šminke jer joj zaista nije potrebna. Skinula sma StarDesing masku da bi njen ten došao do izražaja. Oči su prelepe tako da sam ih stavila u prvi plan. Tu su obe maskare, mrvica crnog ajlajnera i umetnute trepavice. Obrve sam obojila skroz u crno. Kosa je Superstar i obojila sma je u crno.
Na kraju sam dodala LE minđušu, kao šlag na tortu. :)

3. NCG BIH


Ovde nisam napravila Pre-Posle jer mi cilj nije bio da upoređujem. Jer, naravno, njen make-up je daleko bolji što se ovoga tiče. Međutim htela sam napraviti jedan letnji sa ovim naočarama pošto sam se oduševila kada sam ih videla(planiram da kupim takve)... xD Potrebno je samo malo maskare i crnog ajlajnera i sjaja za usne, što se tiče šminke. Kosa mi se izuzetno dopala, baš je letnja...

To je to za ovaj post..
Nadam se da vam se dopalo..
Komentarišite!! :*
XoXo,
~Alma

5 comments:

  1. Anonymous18/7/14 06:03

    OMG ne pise se mejkap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. U Srbiji se piše mejkap.

      Delete
  2. OMG! Kako su bile ruzne pre, ali posle... Hehe, to je vec neka druga prica! ♥

    ReplyDelete