Translate

9/07/2013

Stigla sam!

Haii dollies!
Stigla sam sa mora. Mogu vam reci, bilo je lepo.
Imam jednu obavijest za vas. 
Odustajem od pisanja bloga na neko vreme.
:(
Pocela je skola i ne mogu toliko prepustati da dobijam lose ocene zbog ovoga. OMG 7. je tezak!
Znam da cete se ljutiti jer kako drugi mogu da pisu a ja ne???
Oprostite, ali bavim se mnogim akrtivnostima pored obicne skole(muzicka, skola crtanja i macevanje) tako da nemam puno vremena za sebe.
Necu se odreci pisanja romana(tako bih volela da mogu da vam dam da procitate jer ocajnicki mi je potrebna necija kritika ali se bojim da mi neko ne ukrade ideju, sorry) i citanja. Nesto moram da ukinem, i plasim se da ce to biti ovo.
Na stardoll cu povremeno svracati, a  za sve one koji su tuzni zbog mog odlaska, imam dve stvari da vam kazem.
1. Vraticu se sledece leto(ili sledeci raspust) i pisacu vam punom parom jer nikada ne nameravam zauvek da odustanem! Tu su druge blogerice!
2. Hvala vam na svemu, ulepsali ste mi raspust! Necu vas zaboraviti do sledeceg i mnogo cete mi faliti! 
S druge strane ako budem imala inspiraciju bas, mozda i napisem koji post.
Nikada se ne zna ;D!
S druge strane moracu da prestanem da pisem na svim blogovima na kojima sada pisem(osim na ovom). Zao mi je ali oni me ne mogu cekati toliko dugo.
:((((((((
Jos uvek sam tu i otvorena za vas; ako vam treba bilo kakva pomoc, recite mi. I meni treba vasa. I need a real friend! D:
HVALA SVIMA 
koji su citali ovaj post i koji su pratili moj rad na blogovima.
I miss u guys so much!
Bili ste mi jedini pravi prijatelji do sada(posto sam iz HR pa smo se preselili, svi me mrze)!
Sve sto je lepo ima kraj... Za mene barem privremeno.
Nedostajace mi svaki vas komentar!
Zelim posebno da se zahvalim Vitany, Anci, Vectri, Viki, Niki i ostalima!
See you... I hope soon


2 comments:

  1. U ime svih blogera ti kazemo da cemo tvoj blog drzati aktivan i super kao sto je bio dosad, i bice jos bolji nego pre! Nase prijateljstvo je uvek jace nego juce i slabije nego sutra!

    ReplyDelete
  2. hvala ti puno mi znaci ovaj komm

    ReplyDelete