Translate

7/25/2013

Zvezde #2

Mislim da je moj prvi post o zezdama bio dobar(http://sdnovosti.blogspot.com/2013/07/zvezde.html?showComment=1374763008646#c179806120164517296) pa sam odlučila napraviti još jedan. Molim vas da mi u komentarima napišete šta mislite i predložite koju zvezdu da stavim u post. :D

  

Natalie Portman. Po meni je preslatka i volela bih da izgledam kao ona! Ima 32 godine. Glumila je u Star Warsima, i tu sam je prvi put videla, i verujte mi, postala njen veliki fan! Na stardollu ima nekoliko njenih lutaka, ali je po meni ova najlepša. Lepa je i dobro glumi. Ima li boljeg? Čula sam da snima neki novi film... Jedva čekam!

  

Kristen Stewart. Ona je tako lepa!! Glumila je Belu u Sumraku. Obožavam taj film. Stvarno je prelepa. Šta drugo reći?

  

Johnny Depp. Obožavam ga! Glumio je on u mnogim filmovima, ali nisam mogla da odolim a da ga ne obučem u pirata xD ! Zabavan je, odlično glumi itd. Sada se pojavio i njegov novi film Usamljeni rendžer. Idem baš u nedelju da pogledam ;D!

  

Charlie Sheen. Glumio je on i drugde, ali ja ga uvek prepoznajem kao tipa iz Dva i po muškarca. I uvek počnem da se cerekam kada ga vidim...xD Njegova lutka je baš vreno prikazana na stardollu.

To bi bilo to. Uskoro sledi i #3! Nadam se da vam se svidelo i obavezno ostavite komentar!

No comments:

Post a Comment