Translate

7/26/2013

Disney Channel manija i stardoll

U poslednje vreme, kada ne igram stardoll ili pišem blog,  stalno gledam Disney Channel, kao i većina mojih prijatelja. Taj je kanal jako popularan. Šta vi mislite o njemu i da li ga gledate?

Ispod sam stavila slike nekih glumaca i serija sa Disneya i to povezala sa stardollom. Napravila sam i neke outfite u vezi ovoga. Obavezno ostavite komentar! :*

  

Austin and Ally je jedna od mojih omiljenih serija. Sviđaju mi se pesme koje Austin peva, pa sam ih skinula na telefon :D! Sada su se pojavile neke nove epizode... Šta mislite, da li su Austin i Ally jedno za drugo? Ja mislim da jesu....

 

I A.N.T. Farm obožavam i mislim da Chyna sjajno peva! Imam i njene pesme na telefonu! Ako neznate kako da skinete besplatno i bez virusa pesme na telefon pratite ovaj link: http://mp3skull.com/.


Ova serija je manje poznata ali meni je super! Volim da je gledam, prvenstveno jer glumi Debby Ryan...

  

A kada smo već kod Debby Ryan... Jessie mi je najomiljenija serija! Ponekad počnem da se kikoćem kada se setim nekih epizoda. Šta vi mislite?


I Shake it up je super! Ne mogu da verujem da Selena Gomez peva uvodnu špicu(I nju imam na telefonu).

 

Njih obožavam! Naravno, možete da predpostavite, kada sam poludela za Harry Potterom, a kako da ne poludim za ovim? Selena Gomez je preslatka, zar ne?


I za kraj Good Luck Charlie. Mislim kako je ovo najbolja serija, pored Jessie. Uvek se smejem kada ih se setim :D. Mada mora se priznati da je Pi Džej veoma zgodan(sa dugom kosom)...


Ima tu još serija, ali meni su ove najdraže. Evo nekih filmova sa Disneya koje obavezno pogledajte:

 

16 Wishes je divan film. Pratite link kako bi ga odgledali sa titlom: http://www.ofilmovi.net/16-wishes-2010/online-sa-prevodom-video_394bd7801.html
Abby Jensen je 16-godišnja djevojka koja se već osam godina priprema za svoj 16. rođendan. Napravila je popis s tačno 16 želja koje namerava i ispuniti za taj rođendan, ali kada se one počnu ostvarivati poželeće da nikada nisu...


Ovo je jako lep film. :D Pogledajte ga na: http://mojtv.hr/film/20455/harriet-ratovi-blogova.aspx
Mlada špijunka Harriet Welsch zarati s popularnom učenicom Marion Hawthorne jer obje žele postati službene blogerice svog srednjoškolskog razreda.


Evo i lutaka glumaca sa Disney channela i još neke sličice:

  
Tu su Teen Beach movie majica i torba i Shake it up majica(obe se dobijaju besplatno, a za Shake it up majicu imate u "Older Posts" na ovom blogu).

No comments:

Post a Comment