Translate

6/18/2014

LE showdown


Evo opet mene. Danas sam spremila nešto drugačije.
Vjerovatno svi znate šta je LE (skraćeno od Limited Editions [Ograničeno Izdanje]). To je prodavnica sa ograničenim komadima odjeće, koji se inače vrlo brzo rasprodaju. Poenta toga bi trebala da bude da Superstarovi imaju svoj sopstveni luksuz, ali mu je danas jedina svrha više novca za Stardoll-a. Ali, nekako, između 16. i 18. kolekcije se vidio vrlo očit pad, posebno kod 18. Ali o tome kasnije.
Welcome to the...
LE SHOWDOWN!
(i da, pripremite se, biće ovo duug post lol)

20. mjesto...
Season number 12



Definitvno najgora kolekcija najskupljeg brenda. Prvo, da počnem od dobrih stvari (kojih je ovdje malo, ali, šta se može..)
Izbor boja mi se donekle sviđa, ali ne na lutkama, već komadima individualno. Smaragdno-zelena suknja ili jakna (druga slika, ujedno i jedini outfit koji mi se u potpunosti sviđa) i  aqua-plava haljina uopšte nisu loš dodatak nekom outfitu kojem treba boje.
A onda... uff
Kao prvo, grafika na većini komada je jadna. Izgleda kao, bože me prosti, plastika. Izuzeci su već pomenuti gore, uz ombre kaput na prvoj slici, koji obožavam. Postoje komadi tipa "može-proći" ali to prosto nije standard koji LE treba da ima.
I izgled radnje je jadan. Ni ne izgleda kao radnja.
19. mjesto..
Season number 18.
(thanks Underneath Stardoll for photos)
Takođe izdanje vrlo lošeg kvaliteta, ali nekako boljeg koncepta. Opet, sve izgleda vrlo plastično, međutim, kolekcija je spontanija i stišanija od prethodne. Kao i da ima neku temu. Back-to-school. Ali ipak u principu većina komada iz ove kolekcije je beskorisno osim za neki themed outfit. Naravno, uz izuzeztke.
Dobre strane ove koelkcije su uglavnom što ima mnogo manje onih "wackadoodle" boja i grafika. Na samo nekim komadima je potpuno LE, tipa suknja na drugoj slici, poslednja lutka, ili shorts na prvoj slici, druga lutka
18. mjesto
Season number 6

Ustvari vrlo pristojno izdanje, u poređenju sa ovima što sam prethodno nabrojala. Tema je proleće, međutim, ja ovde ipak vidim što kapute, to "nešto" što podsjeća na kupaći kostim. Kolekcija je nažalost vrlo slaba po pitanju cipela i velikog broja haljina. Ali ipak, onaj kaput je prelijep i takođe, ima drugih komada. Međutim, ima jačih kolekcija od ove.
Sve u svemu, izdvojila bih 1-2 haljine, sve torbice, i sve jakne. :P
17. mjesto
Season number 19

Ustvari, od ovog izdanja počinje da mi bude jako teško da biram ko će da bude sledeći. Ova kolekcija sadrži izdanje komada tipa "to-die-for" i komada za smetilište. Sigurno bih rangirala ovu kolekciju više, ali sam taj, nekako, odabir boja mi se ne dopada. Prosto nisam previše u kombiniranju  aqua-plave, roze i ljubičaste. Ali, naravno, uvijek ima izuzetaka.
Takođe sam primijetila, neke stvari imaju vrlo interesantan oblik i boju, ali su, nažalost uništene "LE" znakom. Mislim, zar nije ranije se LE raspoznavao po kvalitetu a ne po znaku uštrikanom na pola kolekcije!?
16. mjesto
Season Number 1
Odnosno, prva kolekcija. Uglavnom je na ovako niskoj poziciji zbog veličine. Upravo, samo 7 outfita. Međutim, iako izgleda lijepo, vjerovali ili ne, izdvojila bih manje od pola kolekcije kao nosive komade. Uglavnom, jer je većina toga večernje i ne baš za svaku priliku. Sve je lepo, međutim ne tako korisno. Cene... pa, kolekcija je izašla 2008. godine. Tada je 200 stardollara bilo čitavo bogatstvo.
Danas bi ove cijene rangirale između 350 i 700 stardollara kako bi bilo jednako.
Inače, ljepa kolekcija, ništa specijalno.
15. mjesto
Season number 20.

(hvala The Stardoll Lookbook. I ozbiljno, možete posjetiti njihov blog. Rađaju se sjajne ideje)
Tipična summertime kolekcija. Vidim mnogo komada koji mi se sviđaju, međutim, haljine su jako slaba tačka ove kolekcije. Izbor boja je, još jednom, jako lep, sa bledim bojama kombinovanim sa "breaktrough" nijansama plave, zelene i ljubičaste. Takođe, koncept i dizajn su vrlo interesantni kod većine komada.
14. mjesto
Season Number 2

Bez uvrede, ali, iako čitavu kolekciju nalazim prelijepom, naravno da uvijek ima sigurno makar pola beskorisnih komada. Ne puno doduše. Par bikinija, one užasne kape i poneke cipele. Ona denim haljina na drugoj slici (poslednja lutka) je to-die-for, dok je najređi komad kolekcije Cupid Dress (treća lutka, prva slika) sa 150 komada. Da, samo 150 lutaka ima tu haljinu- minus broj lutaka koji više ne igra.
Sretno s nalaženjem ;*
13. mjesto
Season Number 13

Kolekcija koja je relativno dobra. Pastelne boje, i nekako je ironično što je 13. kolekcija na 13. mjestu. Kako god, razlog zato što je kolekcija na nižem dijelu tabele je to što koliko god bilo strava i stylish komada, toliko je i onih nenosivih, osim naravno, u cosplay-u i specijalnim prilikama.
I takođe, sviđa mi se što kolekcija uopšte nije prenapadna, iako i to može da bude odlično stilizirano, ovisi o osobi. 
Što se accesorize-a tiče, takođe sam vrlo zadovoljna. Sve u svemu, ne kolekcija snova, ali dovoljno LE za tu titulu.
12. mjesto
Season Number 14

Nažalost prozvana kao najgora kolekcija LE-a. Istina, nije najbolja, ali mogu da nađem eto 8 kolekcija koje su bolje. Ozbiljno, ne kapiram zašto ljudi govore da je kolekcija ogroman promašaj. Boje su krajnje spontane, ima komada za koje bih postala serijski ubica i sadrži outfit za dečake (znam da i 20. kolekcija sadrži, ali je ona ružnija :P) Po meni, kolekcija je sasvim okej; Zanimljiva, interesantna, ali opet kompabitilna. Međutim, kako smo tek stigli do 12. mjesta, naravno da ima boljih.
Mislim da je ovo jedina kolekcija LE-a koja nije uspjela da se potpuno rasproda.
11 mjesto
Season Number 10
Okej, definitivno sam u manjini što se tiče ove kolekcije. Svi su je mrzjeli kad je izašla. Međutim, ja je još obožavam. Ima toliko razigranih komada, mogućnosti eksperimentisanja i svega toga da, da sam bila svjesna ljepote ove kolekcije (imala sam samo 12 kad je izašla) sigurno bih uplatila SS za nešto od ovoga.  Nikad mi ne bi bilo dosadno. A i pored toga što ima stvari tipa "No thank you" I dalje su u velikoj većini ove iz druge kategorije. Međutim, da sam stavila ovu kolekciju imalo više, garantujem da se ništa dobro ne bi desilo :P
10. mjesto
Season Number 17


Vrlo jaka ljetnja kolekcija koja mi je u početku bila toliko omražena da nisam mogla da je gledam. A sad... pa sad je to malo drugačije. Odjeća (ona bez LE logo-a, mada ima i one koje ga imaju, a da je super) je FANTASTIČNA. Ove pantalone (crno-bijele) sa treće slike su, pa, legendarne.  Nažalost, cipele (osim ove bijele gladijatorke i bež štikle) su uglavnom beskorisne. I stigli smo tačno na pola.
9. mjesto
Season Number 9

Još jedno podudaranje mjesta i kolekcije. Šema boja ovdje mi je vrlo simpatična. Crvena, crna, i bijela uz iznenadne dodatke ljubičaste, zlatne i srebrne. Definitvno jedna od boljih. Takođe, jedna od rijetkih kolekcija gdje me cipele nisu iznevjerile. Iskreno, jedino što bih promijenila su torbe, ali svakako nisam osoba koja često fura torbe, tako da mi je svejedno. Great one here Stardoll!
8. mjesto
Season Number 5

Kolekcija sa jačinom groma. Sve vrišti "DISKOOOOOOO" bez obzira u šta gledate. Kolekcija, razumije se, nije perfektna, ali koja u stvari i jeste? Oblici, šare, dizajnovi, boje, sve je vrlo interesantno, ali nisam bila tu dok je ova kolekcija bila prisutna. Takođe, izgled radnje je fantastičan.
7. mjesto
Season Number 3
Svijetla ljetnja kolekcija. Kako se ukusi mijenjaju, kad sam prvi put čula za ovu kolekciju, uopšte je nisam voljela. Sad to baš i nije slučaj, jer mi je nevjerovatno koliko nježnih, a opet razbijačkih tonova ima ova kolekcija. Sve je tako interesantno, korisno i uopšteno ljepo. Bravo! I ona bež majca na prvoj slici *O*
6. mjesto
Season Number 11

Show-stopping. Kao prvo, kroj odjeće je, ono, OUT OF THIS WORLD. Onda, boje nisu prenapadne (jer bi to onda već bilo previše). Jedino što me je razočaralo su razumije se cipele i bikiniji. Inače sam vrlo pažljiva u odabiru cipela, tako da se ovo manje više i očekuje. A što se bikinija tiče, uopšte nisam tog tipa da stavim bikini ili grudnjak u prodavnicu gdje tako nešto košta 55sd, budući da se ne vidi. I čak i ako ima loših komada, izgled prodavnice čini da ga zaboravite.
5. mjesto
Season Number 15

Jedna od onih kolekcija gdje je sve na svom mjestu. Cipele su sasvim oke, Odjećaje fantastična, a ni dodaci nisu za bacit. Međutim, vrlo je bitno da se komadi iz ove kolekcije ne koriste previše, da bi se stekao utisak savršenog outfita. Jer je čak u modi manje više. Razumije se da bih upotrebila mnoge komade iz ove kolekcije, ali pojedinačno. Neki outfiti, ovako, spojeni izgledaju kao klasični haos. :/
4. mjesto
Season Number 7

Kolekcija koja nema neku naročitu temu, ali je toliko moderna, slatka i chic, da nije zaslužila mjesto izvan Top 5. Ima toliko stvari koje su moderne i jake, da bih mogla da nosim sve ovo. Osim naravno ove bruseve. lol Njih nikad ne stavljam. Ali ko zna, ako bude ljepo stajali na mojoj lutci, naći ću način i njih da stavim, uz high waist stvari :3 Iskreno, jakne su po meni najbolji dio ove kolekcije, ali je sve preslatko i preljepo.  Postoji par cipela koje mi nisu neke, ali one su neprimjetne ^^
3. mjesto
Season number 16

Zanimljivo je vidjeti kolekciju ovako kasnu u Top 3.
Međutim, tu je s razlogom. Pa... Kolekcija je strava. 
Toliko bajkerskih stvari, a opet urbanih. Lolita, chic, grunge, rock, ima praktično svega. Iskreno, dok je ova kolekcija bila tu, bez obzira kakav sam outfit pravila, nešto bih uključila odavde. Accesorizi su strava, osim jedne sandale, ali neću o njima. Takođe, imam jednu primedbu, a to je da me majca na četvrtoj slici (narandžasta) podseća na jednu od PPQ haljina koje su izašle ranije.
2. mjesto
Season number 8

Kolekcija koja je To-Die-For. Apsolutno bez mana. U stvari, jedino po čemu se razlikuje ova i prva kolekcija je razlika u broju haljina. A kako ih ova kolekcija ima malo (4) to je nažalost čini drugom. Donijeta nam je bomba kariranog "wild-style-a". Mada ja iskreno vidim svrhu mnogo ovih stvari u klasičnim dnevnim stylinzima, a nekima pak samo u cosplay-u. Kao ovim hlačama sa samo jednom nogavicom. One su za cosplay, dok su realno sve pantalone za svakodnevnu upotrebu.
I...
Ono što ste dugo čekali
1. MJESTO...
SEASON NUMBER 4

Da, najbolja LE kolekcija po mom iskrenom mišljenju. Data su nam 4 sprata sa 4 različite tematske boje: Zelena, kobalt, ljubičasta i roza. Svaki komad, ma sve je tako dobro odmjereno, da je to neviđeno. Sve haljine, cipele, majce, pantalone. Sve. Cijene su za ovakav kvalitet odjeće i više nego podnošljive. Zaista je nevjerovatno kakve su prve Stardoll-ove kolekcije LE-a bile. Nego, šta ćemo sad.
I to bi bilo to. Uživajte u ostatku dana :]
 

No comments:

Post a Comment