Translate

8/26/2013

Star Make-up savjeti-Sjenilo i naočare idu zajedno?

                                                                Hello Dolls,
Izvinjavam se zbog lošeg posta prvi put,jer  to nisam bila je već moja mala sestra.Evo ovako:
1.Ja idem napolje ona uzima lap-top i ide u akciju;
2.Ulazi na moj gmail, zatim u blogger;
3.Provaljuje mi stardoll profil i prčka po njemu;
4.Piše glup post krajnje nelogičan;
5.Ja to saznam i počinjem da vičem na nju, ;(

Nego da se vratimo na temu.Vjerovatno mislite da će i ovaj post da bude glup,ali po meni,je korisno.Svi misle da kad našminkaš oči zatim staviš šminku na oči,da je totalno bezveze stavit naočare sa tamnim staklima.Ali,vidite i nije to tako mračno.Zapravo to nekako izgleda zanimljivije po mom ukusu,ali vi ste tu da ocijenite od klase 1 do 10.

________________________________________

                                                                         

P izgleda li nakako...Prazno?Po meni i ne toliko koliko zaista i jeste,ali može da se poboljša.Čime?Naravno, šminkom!















_______________________________________













Po meni ok, sasvim, ok.Stavila sam crnu, sivu i bijelu sijenku,zatim onu vještačku, crnu.Malo maskare ne škodi.Za svaki slučaj stavila sam crveni ruž kako bi dopunio izgled.














                                                      Da li vam se sviđa ideja?Sve to u komentare!

                  
Untitled.png


No comments:

Post a Comment