Translate

8/21/2013

Pobjednici


Hey Dollies!!


Kako ste mi danas??Ja sam super.
No,prijeđimo mi na stvar.
Od sada ću vam pisati o rubrici koja će se zvati Pobjednici.
O čemu se zapravo radi??
Radi se o tome kada netko pobjedi u bilo kojem natjecanju ja cu to napisati.

Današnji pobjednici su:
Ima ih punoo










Rekla sam da ih ima punoo.
Drage moje dollies još ću vam nešto reći.
Znam da svaka od vas želi postati pobjednica jednog natjecanja ,a ove tri cure su šravi dokaz za to.

Mali su level a pogotovo lolilol2305 ,a ipak je uspjela.
Sviđa li vam se post? Komentirajte..
E,da post je predug.Sorry nisam mogla drugacije.

 

2 comments:

  1. Anonymous21/8/13 23:50

    Sori dušo, ali saki je već o tome pisala! -.- Mnogo me nervira to vaše kopiranje! >.<

    ReplyDelete
  2. Ja nikoga nekopiram i neznam da je saki vec o tome pisala.
    A, i uostalom Alma je rekla da sve bogerice mogu pisati o svim rubirikama.

    ReplyDelete